Plata si facturarea produselor

Plata şi facturarea

Preţurile Bunurilor şi Serviciilor afişate în cadrul site-ului MagicMemories.ro includ T.V.A. conform legislaţiei în vigoare.

Preţul şi modalitatea de plată sunt specificate în fiecare Comandă.

În cazul în care se optează pentru plata online, vânzătorul va emite către cumpărător o factură pentru bunurile şi/sau serviciile contractate.

În cazul în care se optează pentru transfer bancar, vânzătorul va emite o factură proformă pe baza căreia se va efectua plata, urmând ca după efectuarea plăţii vânzătorul să emită factura fiscală pentru bunurile şi/sau serviciile contractate.

În cazul în care se optează pentru plata la o întâlnire cu unul dintre reprezentanţii companiei, factura va fi predată pe loc, precum şi contractul de colaborare şi anexa 1.

În primele două cazuri vânzătorul va transmite cumparatorului factura aferentă comenzii ce conţine bunuri şi/sau servicii în format electronic la adresa de e-mail menţionată de cumpărător în contul său, precum şi contractul de colaborare şi anexa 1.

Obligaţia cumpărătorului fiind să furnizeze toate informaţiile necesare emiterii facturii conform legislaţiei în vigoare

Pentru o corectă comunicare a facturii aferente comenzii, cumpărătorului îi revin obligaţiile de a-şi actualiza ori de câte ori este cazul datele din contul său şi de a accesa informaţiile şi documentele aferente fiecarei comenzi, existente în cont.

Prin trimiterea comenzii, cumpărătorul îşi exprimă acordul să primeasca facturile în format electronic prin adăugarea acestora prin intermediul poştei electronice la adresa de e-mail menţionată în contul său.

Datele cardului de plată ale clientului nu vor fi accesibile de MagicMemories  şi nici nu vor fi stocate de către Magicmemories.ro sau de către procesatorul de plăţi integrat în site, ci doar de către instituţia de autorizare a Tranzacţiei sau o altă entitate autorizată să presteze servicii de stocare date de identificare a cardului, despre a cărei identitate clientul va fi informat, anterior introducerii datelor.

Entitatea autorizată să presteze servicii de stocare a datelor de card este Netopia, societate constituită şi care funcţionează conform legislaţiei din Romania, având sediul în Bucureşti, Sector 2, str. Pierre de Coubertain nr. 3-5, Office Building, etaj 4.

În caz de litigiu, se va incerca mai întâi o rezolvare pe cale amiabilă, în termen de 30 de zile lucrătoare de la înregistrarea reclamaţiei.